© Wikimedia Commons archyvo nuotr.
Praeitais metais iPhone naudotojai pastebėjo, jog YouTube programėlė pradingo ir vėliau sugrįžo. Tai buvo kompanijos būdas nuodugniai ištyrinėti šį produktą. Dabar žinome kodėl YouTube to reikėjo.

YouTube  vis labiau teikia pirmenybę mobiliesiems įtaisams, praneša internetinė svetainė allthingsd.com. Larry Page pranešė, jog 40 procentų įrašų peržiūrima per planšetinius kompiuterius ir išmaniuosius telefonus. Palyginimui, pernai šis skaičius buvo 25 procentai, o 2011 metais – vos 6 procentai.

Tačiau verta turėti galvoje, jog peržiūros per mobiliuosius įtaisus nereiškia, jog žiūrima tik neturint prieigos prie kompiuterio, pvz. Keliaujant. Dažniausiai tai daroma namuose.

Kaip ir visur kitur, sąvoka „mobilus“ yra artima „mažiau pinigų reklamai“. Šis atvejis nėra tas, kuriame YouTube partneriai mokėtų mažiau už reklamas, esančias mobilioje svetainėje, kadangi kompanija vietą reklamai vertina taip pat, nesvarbu per kokį prietaisą ji rodoma.

Problema yra ta, bent jau kai kuriems YouTube partneriams, kad internetinėje svetainėje yra keletas skirtingų ir patogių būdų reklamuoti, kol tuo tarpu vienintelis būdas tai padaryti per mobilaus prietaiso programėlę – „TrueView“ reklamos tipas, kurį vartotojai gali praleisti, arba tiesiog išjungti. To rezultatas: mažiau pelno iš reklamos peržiūrint vaizdo klipą.

Tai būtų daug patogiau YouTube vartotojams ir, galbūt, YouTube ir galiausiai net jos partneriams. Tačiau bent jau šiuo metu, toks žingsnis tik suteiktų daugiau priežasčių video klipų kūrėjams niurzgėti.

Taip pat skaitykite: