Šiuo metu viena ryškiausių ir geidžiamiausių roko grupių „Måneskin“ triukšmingai pristatė savo naujausią singlą „Mammamia“. Premjera įvyko Berlyne, legendiniame „SO36“ klube. Jame grupė savo ištikimiausiems gerbėjams atliko naują dainą gyvai dar iki jai pasirodant internete. Be to, šio pasirodymo transliaciją stebėjo būrys gerbėjų 16 pasaulio miestų – nuo Niujorko iki Stambulo. Į išankstinės premjeros transliaciją galėjo patekti kviestinė publika ir kvietimus laimėję fanai. Toks renginys vėlų ketvirtadienio vakarą vyko ir Vilniuje, „Kino Deli“.
„Mammamia“ yra pirmoji nauja daina, kurią „Måneskin“ pristato po pergalės šių metų „Eurovizijos“ dainų konkurse. Ją ketveriukė įrašė praėjus kelioms dienoms po triumfo Roterdame. Kūrinys gimė vos per porą valandų, tačiau premjeros teko palaukti gerokai ilgiau.
„Måneskin“ fenomenas po pergalės „Eurovizijoje“ pasklido ne tik Europoje, bet kur kas plačiau. Netgi trys grupės singlai „Zitti E Buoni“, „I Wanna Be Your Slave“ ir „Beggin‘“ pastaruosius mėnesius nesitraukė iš muzikinių topų daugelyje Europos šalių. „Måneskin“ tapo pirmąją italų grupe, kuriai pavyko netgi su dviem dainomis patekti ir į itin konkurencingą britų muzikos dešimtuką.
Bilietai į neseniai paskelbtą „Måneskin“ muzikinį turą po Europą buvo išparduoti vos per dvi valandas. Tokio gerbėjų aktyvumo nesitikėjo net patys grupės nariai. Šia savo nuostaba jie dalinosi spaudos konferencijos metu, kuri vyko Berlyne prieš naujojo singlo „Mammamia“ premjerą.