Režisieriaus Quentino Tarantino vardas Holivude turi ne mažesnę galią nei ryškiausių kino žvaigždžių, kaip Leonardo DiCaprio ar Brado Pitto. Jo kuriami filmai gali būti laikomi tarsi atskiru, savitu žanru ir visada susilaukia ypatingo žiūrovų ir kritikų dėmesio, neretai ir apdovanojimų.
Juose galima rasti satyros, nuorodų į populiariąją kultūrą ir daug smurto, tačiau neginčytina, kad kūrėjas turi ne tik puikią akį režisūrai, bet ir gebėjimą parinkti idealiai filmui tinkančią muziką. Geriausios jo sukurtų filmų scenos vyksta puikios muzikos fone. Prieš pasirodant naujausiai juostai „Vieną kartą Holivude”, žinomas režisierius pasinaudojo muzikos programos „Spotify“ „Film&TV Favorites” grojaraščiu, kuriame pasidalijo dainomis iš savo kurtų kino juostų.
Grojaraščio trukmė daugiau nei 4 valandos, o jame galima rasti per 60 dainų, kurios puikiai žinomos iš Quentino Tarantino filmų. Viena populiariausių neabejotinai yra Nancy Sinatros „Bang Bang (My Baby shot me down)”, kuri buvo panaudota įžanginėje scenoje, filme „Nužudyti Bilą 1”. Šios filmo juostos fanai gali pasiklausyti ir kitų populiarių kūrinių: tai ir C.Feathers „That certain female” ir RZA „Ode to Oren Ishii”. Šio filmo muzika buvo įvertina ir apdovanojimuose: 2004-ais reperis RZA laimėjo britų akademijos apdovanojimą už geriausią muzikos kūrinį filmui.
Grojaraštyje galima išgirsti ir Rick Ross „100 black coffins”, kuri netikėtai nuskambėjo vesterne „Ištrūkęs Džango“. Šioje juostoje buvo galima išgirsti ir vieno geriausio visų laikų muzikanto Johny Cash dainą „Ain’t no grave can hold my body down”. Kol kas populiariausiame Quentin Tarantino kūrinyje „Negarbingi šunsnukiai“ skambėjo ir britų muzikos pasididžiavimo David Bowie daina „Cat people(putting out fire)” . Grojaraštyje skamba ir roko grupės „Soundgarden” daina „Outshined” iš vienos pirmųjų režisieriaus juostų „Tikra romantika“. Iš viso grojarašyje sutalpintos dainos iš visų 9 režisieriaus kino juostų, įvairiems muzikiniams skoniams: tiek kantri muzikos gerbėjams, tiek sunkiojo metalo mylėtojams.
Stebint režisieriaus darbus, galime pastebėti puikų muzikos parinkimą ir suderinamumą su scenomis, tai – kaip puikiai įvarios dainos padeda plėtotis istorijai, padaro ją spalvingesnę, suteikia tam tikrą nuotaiką. Didžiąją dalį garso takelių sudaro menkai žinomi vardai ir grupės, tačiau dažniausiai galima rasti ir keletą itin garsių muzikantų. Jau ne vienerius metus muzikos ir garso takelio klausimais režisieriui padeda Mary Ramos. Ji padėjo suderinti dainas jau daugiau nei 10 Quentino Tarantino filmų. Moteris teigia, kad režisierius „muziką renkasi konkrečiai ir atsižvelgdamas į žiūrovus. Jis nori, kad muzika būtų tarsi filmo suvenyras fanams.” Ji taip pat teigia, kad „pinigai išleidžiami originalioms dainoms yra milžiniški”, tačiau akivaizdu, kad tai pasiteisina. Daugelis Quentino Tarantino filmų yra ypač vertinami dėl garso takelių.
Naujausiojo filmo – „Vieną kartą Holivude” – kuris iš kitos pusės parodo tamsią Romano Polanskio ir Sharon Tate gyvenimo istoriją -, grojaraštis taip pat jau prieinamas klausytojamas, o jame galima išgirsti ir „The Beatles”, ir „Simon&Garfunkel” dainas. Pats filmas nors jau debiutavo anapus Atlanto, Lietuvos kino teatrus pasieks tik rugpjūčio 13-tą, o iki to laiko, visi Quentino Tarantino talento mylėtojai gali klausytis dainų, kurios padėjo sukurti pačias įsimintiniausias filmų scenas. „Spotify“ platformoje galima rasti ir tinklalaidę, kurioje režisierius atvirauja apie paskutinės juostos kūrimą, plačiau aptardamas ir priimtus muzikinius sprendimus. Quentino Tarantino gerbėjams – tai puiki žinia, kuri leis dar labiau susipažinti su kūrėju ir jo požiūriu į muziką kino industrijoje.