Viename iš Bruklino kultūros centrų atidaryta vaizduojamojo meno paroda pavadinimu „Perrašant istoriją“. Šioje parodoje fotomenininkė Fabiola Jean-Loui pristatė išskirtinę nuotraukų kolekciją, kurioje juodaodės moterys vilki Renesanso epochos Europos didikių sukneles.
Sukurti šias nuotraukas fotografę įkvėpė XVIII a. Prancūzijos elito moterų portretai, kuriuose jos spindėjo prabanga ir grožiu. Tačiau menininkė vietoje baltaodžių moterų savo fotojuostoje pasirinko įamžinti juodaodes, kurios pabrėžtų to laikmečio žiaurumą ir tuo pačiu parodytų stiprybę bei drąsą, kovojant už laisvę ir lygiateisiškumą. Taip pat Fabiola Jean-Louis stengėsi ne tik tiksliai sukomponuoti ir perteikti nuotraukas taip, jog šios atrodytų lyg aliejiniais potėpiais nutapytos, bet ir sukūrė modeliams ornamentais papuoštas sukneles.
Menininkės sukurtose nuotraukose matome įstabaus grožio, stoiškos laikysenos juodaodes moteris. Tačiau šios parodos tikslas yra skirtas pabrėžti tai, jog fotografijose vaizduojama prabanga ir grožis yra tik paviršius, slepiantis gėdingą dėmę žmonijos istorijoje – rasinę diskriminaciją. Pažvelgus įdėmiau į menines nuotraukas, antrame plane, galima pamatyti kenčiančius, nukankintus ir žiauriai išnaudojamus žmones.
Menininkės darbai kalba patys už save. Kiekvienoje nuotraukoje yra daugybė detalių, kurios lyg pasakoja istoriją apie to laikmečio žiaurumą. Pavyzdžiui „Madame Beauvoir piešinyje“ matome modelį, kuri žvelgia į žiauriai nukankinto žmogaus paveikslą. Nuotraukoje modelis vilki suknelę su nugaroje išsiuvinėtais paauksuotais raštais, kurie lyg atspindi paveiksle pavaizduoto kankinio nugarą. Fotografė gretindama šias detales nori parodyti pagarbą tiems, kurie dėl rasinės diskriminacijos gyveno nuolatinėje baimėje ir skausme.
Fabiola Jean-Louis pastebi, kad ir šiais laikais žmonės diskriminuoja vieni kitus dėl odos spalvos, tautybės, lyties – tarsi tai, parodytų jų tikrą vertę. Todėl, pasak, fotomenininkės kalbėti visuomenėje opiomis temomis yra būtina, nes tik taip bus galima nebekartoti istorijoje padarytų klaidų. Todėl kurdama šią parodą ji norėjo padrąsinti juodaodes moteris pasitikėti savimi, būti drąsiomis, ryžtingomis ir svarbiausia jaustis nepriklausomomis.