Daktaras Blogis kuriam laikui sustabdė savo planus užvaldyti pasaulį. Taip yra todėl, kad jis turėjo skirti laiko naujai 2022 m. “General Motors” (didžiausio JAV automobilių gamintojo) “Super Bowl” reklamai.
60 sekundžių trukmės klipe prie kultinio Mike’o Myerso piktadario prisijungė jo kolegos iš “Ostino Pauerso” trilogijos, praėjus maždaug 20 metų po paskutinės filmo dalies.
Reklamoje Daktaras Blogis už savo vulkano slėptuvės ribų ir “General Motors” būstinės aukštuminiame pastate skelbia, kad su savo dešiniosios rankos Numeriu 2 (Robas Lowe’as) pagalba perims automobilių gamintojo valdymą po to, kai jo sūnus Skotas Blogis (Sethas Greenas) ir padėjėja Frau Farbissina (Mindy Sterling) įtikins jį išgelbėti pasaulį sumažinant anglies dvideginio emisiją GM elektromobiliais.
Myersas taip pat pakiliai atliko 1992 m. En Vogue hitą “My Lovin’ (You’re Never Gonna Get It)”, prieš pasirodant naujausiam jo personažui Ostino Pauerso pasaulyje: Skoto sūnus Kyle’as, arba, kaip jį pravardžiuoja Daktaras Blogis, “Baby Me” (mažylis).
NBC, transliuojanti šių metų “Super Bowl” turnyrą, paskelbė, kad 30 sekundžių trukmės reklamos buvo parduodamos už 7 milijonus dolerių, t. y. gerokai brangiau nei Daktaro Blogio “vieno milijono dolerių” išpirkos.
Tokios bendrovės kaip “Hellmann’s”, “Squarespace” ir “Planet Fitness” jau išleido “Super Bowl” reklamas, kuriose atitinkamai vaidina Pete’as Davidsonas, Džimas Keris, Zendaya ir Lindsay Lohan.