„Yahoo!“ mažmeninės prekybos vadovas Europos regione Joshua Partridge’as teigia, kad skaitmeninei reklamai tampant vis labiau personalizuotai, nukreiptai į tikslines auditorijas, internete veikiančios kompanijos neišvengiamai susiduria su privačių duomenų saugojimo iššūkiu. Gegužės 31 – birželio 1 d. J. Partridge’as kartu su tokių interneto gigančių kaip „Wikipedia“, „Skype“, „SoundCloud“ ir kt. kompanijų atstovais kalbės apie kūrybingumą ir naujus internetinės reklamos formatus, dalinsis įžvalgomis apie technologijų progresą.

„Dirbdama su dideliais duomenų kiekiais, kompanija turi skirti ypatingą dėmesį privačių duomenų saugumui, tuo labiau, kad ir vartotojai, ir reklamos užsakovai siekia pasitikėjimo vieni kitais bei kompanija, teikiančia skaitmeninės reklamos paslaugas,“ – sako J. Partridge’as, pridurdamas, kad „Yahoo!“ šių duomenų saugai skiria daug dėmesio ir yra prisijungusi prie pasaulinės „Do not track“ iniciatyvos, leidžiančios vartotojams išreikšti nesutikimą būti sekamiems internetinėje erdvėje.

Pasak J. Partridge’o, dirbusio tokiose kompanijose kaip „NBC-Universal“ bei „Disney“, suderinti privačių duomenų saugumą, skaitmeninės reklamos tikslingumą ir tuo pat metu – patogų vartotojui priėjimą prie jo paties naudojamų duomenų, yra sudėtingas bei daug pastangų reikalaujantis procesas. Tačiau tai ir yra svarbiausias uždavinys ateities interneto rinkai. Būtent vartotojų privatumo paisymas padeda „Yahoo!“ pritraukti didelius lankytojų srautus: kas mėnesį „Yahoo!“ portalą aplanko daugiau nei 700 mln. lankytojų. Lietuvoje kompanija turi 500 tūkst. ištikimų vartotojų, Estijoje – 150 tūkst., Latvijoje – 235 tūkst.

Jau šeštus metus vyksiančioje progreso konferencijoje LOGIN 2012 šiais metais dalyvaus 70 pranešėjų iš Lietuvos bei 12-os užsienio šalių. Pagrindinės konferencijos temos bus suskirstytos į 4-ias sritis: asmeninės technologijos, naujoji žiniasklaida, išmanieji miestai ir skaitmeninis verslas. Pranešimus skaitys ir su konferencijos svečiais bendraus visame pasaulyje žinomi progreso vizionieriai: Jimmy‘s Wales’as („Wikipedia“), kurį pristato pagrindinė konferencijos partnerė bendrovė „Omnitel“, Britų Tarybos kvietimu atvykęs Ajaz’as Ahmed’as (AKQA), Tiit‘as Paananen’as („Skype“), Mark‘as Dewings‘as („SoundCloud“) ir kiti.

„Šių metu konferencijos programą sudarinėjome taip, kad būtų ne tik įvertinti praėjusių metų didžiausi įvykiai, bet ir nubrėžtos ateities gairės, – sako LOGIN direktorius Arnoldas Rogoznyj. – Tikimės, jog didžiausių progreso vizionierių įžvalgos konferencijos svečius įkvėps ateitį kurti kartu.“

Konferencijos svečiai bus kviečiami dalyvauti ir mažosiose LOGIN sesijose, apsilankyti kompanijos „Microsoft” organizuojamose dirbtuvėse IT specialistams. „Zebra“ konferencijos dalyviams suteiks galimybę naudotis nemokamu internetu. Birželio 1 d. vyksiančiame LOGIN baigiamajame renginyje bus paskelbti ir 25 domeno „.lt“ administratoriaus Domreg.lt pristatomų Lietuvos interneto apdovanojimų nugalėtojai. Jie paaiškės susumavus interneto vartotojų bei LOGIN vertinimo komisijos balsus.

Šiais metais progreso konferencija LOGIN organizuojama jau šeštąjį kartą. Didžiausia interneto tendencijų konferencija Baltijos šalyse savo istoriją pradėjo 2007 m., kaip Lietuvos tinklaraštininkų konferencija „BLOGin“. Pernai konferencija LOGIN pritraukė daugiau nei 2500 lankytojų.

Taip pat skaitykite: